Майстер-клас із використання ІКТ на уроках історії docviewer.yandex.ua/?url=ya-disk%3A%2F%2F%2Fdisk%2F%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80-%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.ppt&name=%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80-%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.ppt&c=5676f364fdcc
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Розробка проекту "Війна і мир: втрати та надбання"
Війна— це породження зла. Людського зла. Поєднання слів «людина» і «війна» суперечить усім людським законам добра. Але війни — це не тільки минуле людства, це, на жаль, його сьогодення.
Мир – це одне з найвеличніших благ, які дають людині можливість жити, працювати і творити----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Використання ІКТ одночасно з інноваційними прийомами і методами навчання при викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу та застосування їх під час проведення позакласних заходів підвищують:
- продуктивність праці вчителя і учнів;
- інформаційність процесу викладання;
- можливості використання наочності на уроці;
- мотивацію та індивідуалізацію навчання;
- розвиток творчих можливостей учнів;
- рівень сприятливого емоційно-психологічного стану.
Учителеві, що використає ІКТ на уроках, не слід забувати, що в основі будь-якого навчального процесу лежать педагогічні технології. Інформаційні освітні ресурси повинні не замінити їх, а допомогти їм бути більш результативними. Вони дозволяють оптимізувати працю вчителя, щоб навчальний процес став більше ефективним. Але в центрі цього процесу стоїть вчитель, його живе слово/
Пазли з історії
Іван Мазепа

www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1a65a1fdf14b
Запорожці пишуть листа турецькому султану

www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=11deedebb57c
Юлій Цезар

www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1c973494a119
